Aroma, Bursaspor’a sponsor oldu

Bugün Onur Market ile kol, Tasarruf A.Ş. firmasıyla da göğüs reklamı konusunda lansman düzenleyen Bursaspor'a tozluk sponsoruda Aroma oldu.

Bursaspor kulübünden yapılan açıklamada ” Tozluk Sponsorumuz Aroma! Başkanımız ve Yönetim Kurulumuzun yapmış olduğu görüşmeler neticesinde; Aroma Firması ile 2020-2021 sezonu A Takımımızın Tozluk Sponsorluğu için anlaşma sağlanmıştır.

Aroma firmasına, her zaman takımımızın yanında oldukları için teşekkür ederiz. Lansmanımız ileriki günlerde gerçekleşecektir.” ifadeleri kullanıldı.

33 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Bu köfteci Yusuf neden bursaspora hiç Bi faydası yok Ramiz senelerce Akhisar’a destek verirken bu Yusuf Bursa sayesinde heryere şube açtı yimeyin kardeşim şurdan

    130
    4
    1. @Bursa45916 yorumuna yanıt olarak

      birkaç gün içinde uludağ limonata ile de forma sırt sponsoru olur zaten sponsor şirketler değişmiyor bu sene budo yerine tasarruf şirketi oldu sponsor

    2. @Bursa45916 yorumuna yanıt olarak

      Tamamen katılıyorum onur market bursaya destek verdiği için hep oradan alışveriş yapıyorum köfteci yusuf ta bursadan ekmek yiyiyor ama fayda sıfır protesto edelim arkadaşlar

      14
      2
    3. @Bursa45916 yorumuna yanıt olarak

      Halka ucuza temiz köfte yediriyor ve bir sürü insan çalıştırıp günü gününe ödüyor bursaspor asgari ücretli çalışanına ödüyor mu sen çalışma ye herşeyi sömür sonra bozo komsonon foydoso yok hadi hayırlı eksilemeler

      15
      15
    4. @Bursa45916 yorumuna yanıt olarak

      Bırakın köftecileri möftecileri de Koskoca sanayi şehri Bursa’ da sanayiciler hangi cehennemde !?
      Trilyon trilyon kazanırken iyi BURSASPOR’ a desteğe geldi mi kimse ortada yok ! Biz de bundan sonra tüketiciler olarak herşeyi düşünüp, satınalma tercihlerimizi ona göre şekillendireceğiz…!

      15
      3
      1. @Brs 16 yorumuna yanıt olarak

        Evet köfteci Yusuf’a baskı yapalım. Özdilek’in karşısındaki dükkanını önüne 10 bin kişi toplanıp Yusuf nooluyo, dötün başın oynuyo şeklinde tezahüratımızı yapalım. Ordan da Yeşilyayla’daki Çorbacı Yüksel Usta’ya geçelim. O kadar kelle paça, şırdan, munbar falan satıp parayı buluyo, Bursaspor’a bi kuruş faydası yok.

    5. @Bursa45916 yorumuna yanıt olarak

      Bursa şehrinden bahsediyoruz, Yusuftan medet umuyoruz.. Yusuf a varana kadar milyon dolarlık ne adamlar var bu sehirde.. Ama halkın takımıdır Bursaspor bence de, asgari ücretli taraftarının yaptığı desteği yapmayan yüzlerce firma, sirket, holding vardır maalesef Bursada!

      18
      1
    1. @ATOM KARINCA yorumuna yanıt olarak

      Atom Karınca kardeşim merhaba.
      Nasılsın.
      Gün içinde bir yorumunda anlı şanlı sampiyon formanın reklam alanları en kısa zamanda mutlaka dolacaktir yazmıştım.
      Sanki biliyormuşum gibi Aroma dan Erikli ye her firma yarış etmiş.
      Herbirine sonsuz teşekkürler.
      Sahiplenmek adına sponsor firmalarımız baş tacı edilmelidir.
      Iyi akşamlar kardeşim.

      5
      1
  2. Teşekkürler AROMA
    Yapılan anlaşmanın mali şartlarını paylaşın
    Aroma formasına teşekkür maili atalım
    Sıra geldi sırta haydi Uludag sıra sende👏👏

  3. Burayada yazma gereksinimi duyuyorum.tribünlere geçen onur marketin yaptığı gibi pankart reklam alın.firma pankartın kapladığı alandaki koltuk sayısı kadar bilet parası versin.böylece ucuza reklamını yapmış olurlar.biz ise dolu tribün geliri elde edebiliriz böylece.yani çok para vermelerine gerek yok sadece koltuk sayısı kaplanılan yerin bilet parası.belki forma v.s gibi sponsorluklara çok para vermek istemeyebilirler ama bilet fiyatı kadar pankart reklamı çok akıllıca.hadi başkan şimdi pazarlama gücünü göster.ne bileyim özel hastaneler ,özel okullar,holdingler,ulusal marketler(mesela bim a 101 migros v.s),sınava hazırlık kitap markaları, v.skoltuk sayısı kadar reklam verme işi çok ucuz olduğu için reklam vermek istiyebilirler.her maç dolu tribün geliri gibi para elde ederiz.her maç farklı firmalardan reklam alabiliriz.bir yere bağlı kalmak zorundada değiliz.isteyen ilk yarıyıda kapatabilir.bence çok akıllıca ve çok kolay.trt yayınlıyor maçları herkesin görebildiği reklamlar firmalara bence çok cazip gelir.hadi başkan….

  4. Her sene kemik sponsorlar aroma,erikli,onur market Allah razi olsun koca bursada bir tek bunlar mi var bu şehir sayesinde cebini dolduran kodaman beyfendiler hala 3 maymunu oynamaya devam mi ????

  5. Yahu sadece Köfteci Yusuf mu?Akhisara Ramiz sponsor tamamda adamların tek meşhur şeyi o.Asıl bize sponsor olması Gereken İSKENDER’dir

  6. Özdilek uyuyormu hiç ses seda çıkmıyor
    Ya kardeşim yap bursaspor havlusu yap
    Bursaspor Bornozu yap bursaspor kesesi
    Vs kafanız bukadardamı basmıyor
    Kazan Kazan hesabı verdigi reklamın
    Fazlasını kazanırsınız Daha nediyeyim bensize

  7. Ya arkadaşlar o değilde o bitanesi vardı MAESTRO mu neydi. Tahtayı açıp 6 transfer yapacaktı. milletle 2 hafta taşak geçti sonrada sıvıştı. MAESTRO kardeş noldu hani tahtayı açıp transferleri neden yapmadın. Açıklarmısın

  8. Sponsorlar coştu hadi bakalım devamı gelsin diğer firmalarında beklıyoz firma adı yazmayalım onlar kendilerini biliyor az olsun çok olsun devam

  9. Bursaspor taraftarı allah aşkına siz ve aileniz özdilek denen marketen asla alışveriş yapmasın bursada karnını doyuran bu herif hiç bir katkı yapmadığı bursaspora borçlu değilmi adamın gözünü toprak doyursun pinti boykot edin

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu