Armaya layık olun!

Teknik Direktör İsmail Ertekin, yeşil beyazlı oyuncuların özellikle son iki haftada iyice kaybolan özgüvenlerini yeniden kazanmaları için yoğun mesai yapıyor.

Ertekin ve ekibi futbolcuları yakın markaja alırken, ligin formda takımlarından Şanlıurfaspor maçıyla ilgili planlarını da hazırlıyor.

Tüm futbolcularından daha fazla özveri isteyen İsmail Hoca, Bursaspor armasına layık bir oyun sergilemeleri gerektiğini belirtiyor.

Isparta 32 Spor ve Arnavutköy Belediye maçlarındaki görüntüleriyle hayal kırıklığı yaşatan yeşil-beyazlı oyuncuların cumartesi günkü mücadelede daha istekli ve arzulu bir futbol sergilemesi bekleniyor.

18 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. ”armaya layık olun!”
    armaya layık olmak lafla olmuyor.
    bu kadar çok başkan, antrenör ve kadro değiştiren kulüpte
    ”armaya layık performanslar sergilenmez. daha doğrusu sergilenemez! çünkü futbolun kitabında böyle gerçeklik yok”
    buradan bu tür taraftar sitesi yöneticileri ve yerel medyamızın spor yazarlarına hatırlatmak isterim.
    futbolu ve Bursasporu günlük skorlar ve performanslar üzerinden yorumlamaya devam ederseniz bu kulüp hiç rötarsız amatöre gider.
    işte o zaman da sizi ne dinleyen, ne okuyan. ne de seyreden kalır…
    şunu asla unutmayın,
    1- armaya layık performans. yani hemen başarı para ile. yani kaliteli kadro kurma.
    2- parasız, yani gençler ile başarı ise zaman ve sabır ile gelir.
    söylermisiniz bugün şehrimizde PARA! ve SABIR! dan ne kadar var?!.
    bu arada başarı için bir 3. şık daha var o da FUTBOL AKLI! ile.
    bu akla sahip donanımlı insanlardan Bursa da var ancak, onlar paranın ya da sabrın kıt, ya da hiç olmadığı bir yerde başkan adayı olarak ortaya çıkmazlar.
    çünkü olası iki kötü sonuçta başlarına gelecekleri bilirler.
    tabi kulübün öyle 3-5 ayda düzelemeyecek kadar hasta olduğunu da…

    11
    4
  2. yahu arma mı kaldı gurur mu kaldı neden bahsediyorsunuz anlamıyorum ki , Kardeşim bu adamların çapı bu kadar yetenekleri bu kadar siz kaplumbağadan aslan olmasını istiyorsunuz , yapılacak tek şey tahtanın açılması onu da uapamıyorsanız takımı bu hale getiren eski başkanları veya hırsaızları bir araya getirip televizyona çıkartmak ve hesap sormak hepsinin durumu bursaspor sayesinde çok iyi hiçbirinin ağzını bıçak açmaz olmuş herkes baskı yaparsa belki çıkar bu takımı bu hale nasıl getirdiklerini belki açıklarlar veya hepsi bir araya gelip bir yönetim oluştursunlar ve soktukları bu girdaptan çıkarsınlar ….isterlerse çok rahat yaparlar

    8
    4
  3. Da çok konuşmaya gerek.?var…armayaa layık olma lafıyla bitmiyor.

    Untan mıyorsanız bu futbola devam.

    Gururunuz varsa terinizin son damlasına kadar koşup, mücadele bekliyoruz.!

    7
    5
  4. ŞEHRİN VE İBRAHİM YAZICIDAN SONRAKİ BAŞKANLARIN,SİYASETÇİLERİN GÜNAHINI 18-20 YAŞINDAKİ ÇOCUKLARA YÜKLEMEYİN.ONLAR OLMASSA BURSASPORUN A TAKIMI ZATEN YOK HÜKMÜNDEDİR.YAPILACAK TEK ŞEY VAR,DEVRE ARASINA KADAR TAHTAYI KIRMAK LAZIM,5-6 TRANSFERLE TAKIMI BİR ÜST LİGE TAŞIMAK GEREKİR,DÜN BİR GAZATECİ ARKADAŞ YAZMIŞTI,STADIN ADINI DEĞİŞTİRİP TOGG YAPMAK,PASTADAN BÜYÜK PAYI ALMAK İÇİN HAZIRLIK YAPMAK.BUNU KATAR BİLE YAPTI.BİZ HALA UYUYORUZ.BAŞKA ÇARE YOK.YADA BU GENÇLERE GÜVENİP SABIRLA BEKLEMEKTEN BAŞKA ÇAREMİZ YOK.YA HERRU ,YA MERRU

    5
    3
  5. Gencler diyoruz Canberk cenk Kubilay berat Furkan hasan ozan bunlar gencmi kapasite bu kadar diğerlerin durumu malum 2 hafta önce bir alt yapı hocayla görüştük şuandaki gençlerin oandemiden dolayı idmansiz ve gelişim gösteren yok dedi kısacası bu çocuklara koca sehir olarak yükleniyor yazık digerleri19 takımı sezon başında transfer oldu yani kalan bunlar dedi takımı bu duruma düşürenleri Allah bildiği gibi yapsın devre arası tahta mutlaka açılmalı bu takımla kesin küme düşeriz sonrası gelsin bal ligi takımi bu duruma getirenlerd n hesap sorulmadikca işimiz çok zor

  6. İsmail hocam umut tacirliği iyide sahada zerre kadar umut yok her hafta umut pompalıyorsun ama görünen köy klavuz istemiyor kapasite bu böyle diye diye düşeceğiz 3.lige tarsus sivas bayburt 4.de biz olacağiz gibi duruyor.bir kac maçını izleyen bunu rahatlıkla görebilir.

  7. Futbolculara armaya layik olun demekle olmuyor, teknik ekip teknik taktik birsey vermeyip gazla calismasini bekliyor takimin, asil yazilmasi gereken bu hafta boyunca takimin kompakt futbol oynamak adina td tarafindan nasil calistirildigi. Hic calismadan sahada ne yapacagini bilmiyor cocuklar, antrenmanlarda pas pres ve cift kale mac yapiyorlar cunku

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu