Ali Tandoğan’ın isyanı!

Bursaspor'un şampiyon isimlerinden Ali Tandoğan isyan etti.

Yeşil-beyazlı takımın tarihi başarısında büyük emeği olan tecrübeli isim, sosyal medya hesabında Batalla‘yı kutlarken ‘Batalla kardeşim hayatında başarılar dilerim. Bursa taraftarını da tebrik ederim güzel bir veda oldu.

Bizler ayrılırken bir çok futbolcu hem itibarsızlaştırıldı hemde arkasından birçok yalan yanlış haberlerle ayrıldı‘ diye yazdı.

8 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Haklısın..şampiyon kadronun hepsine böyle vefa yapılmalıydı… malesef taraftar profili gittikçe kötüye gidiyor… sürekli küfürlü tezahüratlar… futbolcuyu ıslıklamalar…

    116
    4
    1. @Krita yorumuna yanıt olarak

      İYİ GÜZELDE ALİ TANDOĞAN TARAFTARLA KIRGIN AYRILMADI Kİ ONU ZOR DURUMDA BIRAKAN ERTUĞRUL SAĞLAM’IN AÇIKLAMALARI VE O ANKİ YÖNETİMİN ACİZLİĞİDİR.

      35
      2
  2. Çok haklısın ALİ kardeşim, senin yediğin naneler varsa o seni ilgilendirir bizi değil,
    biz taraftar olarak hakettiğiniz ilgiyi gösteremedik siz giderken ama hiçbir şey için geç değil,
    PABLO futbola veda ederken herkesin müsait olduğu bi dönemde jübile yapılmalı,
    ŞAMPYİON TAKIM futbolcuları da davet edilmeli, VOLKAN, SERDAR, OZAN ayrımı yapmadan hepsi çağırılmalı,
    Adeta tüm şehrin Şampiyon takımı ile barış manifestosu olmalı

    38
    12
  3. Yok be Ali Tandogan bu da guzel degildi.Utammasa hic bagirilmayacakti.Amigolar zaten bagirmasibi istemedi taraftarin yine de 10u sevenler firsati buldukca bagirdi hepsinin agzina,yuregine saglik..

    18
    3
  4. herşeyi biz biliyoruz o kadar çok küfür ediliyor ki dışarda tarafrarımızı savunamıyorum yazık yani küfürsüz destek olamıyoruz şanlı taraftarımız TEXAS en eski taraftar grubumuz övünüyoruz gurur duyuyoruz ama işin içine küfür girdimi çok bilmişlik girdimi herşeyi mahvediyoruz….

    12
    2
  5. Ali Tandoğan çok önemli bir sembol ama Batalla arasında dağlar kadar fark var. Panteon yani ulular mezarlığı Batalla artık buradadır. Burada Sedat 3 mesut sen Nejat biyedicler var…

    3
    1

Bir cevap yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Kapalı
Kapalı