Zeynep Tülay

Ali Akman’dan Galatasaray itirafı!

Hollanda Ligi takımlarından NEC Nijmegen'de forma giyen Türk futbolcu Ali Akman, yurtdışı serüveni ve hedefleriyle ilgili açıklamalarda bulundu.

Hollanda macerasının zor başladığını anlatan Ali Akman, “Hollanda maceramın başlangıcı çok zordu. Türkiye‘deki ailemi ve arkadaşlarımı çok özledim. Yemek yapmak çok zor. Yeni bir yemek yapmak istediğimde annemi görüntülü olarak arıyorum ve adım adım ne yapacağımı anlatıyor.” dedi.

Amcası Ayhan Akman‘ın izinden gitmek istediğini söyleyen genç futbolcu, “Amcam, (Ayhan Akman) Türkiye‘de bir efsaneydi. Soyadımla gerçekten gurur duyuyorum. Sık sık amcamdan tavsiyeler alıyorum ve onun izinden gitmek istiyorum. İnsanlar beni tanımıyorken Akman soyadı anıldığında akıllara hep Ayhan geliyordu. Şimdi ise Akman soyadı anıldığında “Ali mi, Ayhan mı?” diye soruyorlar.” ifadelerini kullandı.

Ayhan Akman‘ın çocuklarının Galatasaray‘da oynadığına ve bir gün kuzenleriyle aynı takımda oynamak istediğine dikkat çeken 19 yaşındaki futbolcu, “Ayhan amcamın çocukları Galatasaray‘da oynuyor. Biri profesyonel sözleşmeye imza attı, diğeri ise gençlik akademisinde. Bir gün üçümüzün de aynı takımda oynaması harika olurdu. Ancak önce NEC Nijmegen‘de başarılı olmak istiyorum.” şeklinde konuştu.

Kaynak
SporX

43 Yorum Onay bekleyen 6 yorum var

    1. @EmreYlmz yorumuna yanıt olarak

      Kıyaslama bile hata dediğin adamlar para kazandırdı kulübe para. Seversin sevmezsin ayrı ama ihanetin “i” si yok adamlarda

      25
      1
    2. @EmreYlmz yorumuna yanıt olarak

      He valla. Hiç olmazsa kulübe eşşek yüküyle para kazandırdılar. Hele Volkan Şen, 2 ayrı defa bonservis parası getirdi. Trabzon’dan 3.5 milyon yuğro, Fener’den 2.750 milyon yuğro. Bugünün parasıyla toplam 100 trilyon. Biz hâla herife Hain diyoz. İsmail efendi elini kolunu sallaya sallaya gitti. Şerefsiz. Gözüne dizine dursun.

      26
      1
    1. @Leventhocaaa yorumuna yanıt olarak

      Kendi gençlerimizi öcü gibi gösteriyoruz.
      Yakında alt yapı kapansın denmeye de başlanır.
      Bursaspor zaten bitti.
      Sırada Bursa futbolu var.

      7
      8
  1. Amcam Turkiyede bir efsaneydi derken ? Amcanın cok macina sahit oldum da efsaneligine sahit olmadim dogru yoldasın sende amcan gibi olcan devam et 🙂

    13
    1
  2. Neden bu hainin haberlerini yapiyorsunuz? Bizi ilgilendiren bir durum yok. Bursasporun B si gecmiyor ne gerek var boyle bir habere?

    8
    1
  3. burası bursaspor haberlerinin yapıldığı site değilmi…neden hainleri haber yapıyorsunuz…kaldırın lütfen

  4. Bu ne biçim haber ayıp size site yetkileri
    Milleti bir birine düşürüyorsunuz
    Bize’ne bu Saatten sonra provokatör’lük
    Sizin bu yaptığınız edep ya huuu

    8
    1
  5. bi bak bakalım.ayhan denen amcanın evlatları galatasaraya hainlik yapcaklarmı onlar da senin gibi hain olarak anılcaklarmı?

    7
    2
  6. Ayhan efsaneymis hass..tir senin gibi hainin tekiydi zamanında Gaziantepe aynı şeyleri amca da yapmıştı karaktersizlikte efsaneysiniz

  7. Paylaşmayın artık şu elemanı.Bu saatten sonra ne onun bizle ne de bizim onla işimiz olmaz.Milleti sövdürmeyin boşuna.

  8. Ülkedeki futbol piyasasina bak. Babadan oğula furbolculuk geçiyor. Amca cocuklari falan şaka gibi. Alayı torpilli bu çocukların. Kimbilir kimlerin hakkını yediler.

  9. Kaldırın şu haberi lütfen, yönetimin doğru hareket yaparak bağışını bile kabul etmediği karaktersiz bir insanın haberini yapıyorsunuz.

  10. Bu yaratığın haberini yapmak bu siteye yakışmıyor birdaha haber yaparsanız bu siteye girmicem ancak ayağı kırıldı haberi varırsanız olur inşallah amin

    1. @msbsholl yorumuna yanıt olarak

      Taraftar olarak son 10 yıldır o kadar çok özür dilenecek işler yaptık ki.
      Zaten onun için, bugün buralarda tırmalıyoruz..!
      İşin kötüsü hala ders almadık, hala yanlışlara devam..!
      Bu taraftar profiline donanımlı yönetim gelmez.
      Buradan yıldız-mıldız çıkmaz.
      Burada futbolcu durmaz.
      burada bi cacık olmaz.
      Kısaca EĞİTİM ŞART! deyip traşı keseyim…

      5
      1
  11. Sn.Editör kardeşim bu haberlerle bizim sabrıımızımı sınıyorsunuz.

    Yahu bu ihaneti yaparak bizleri zatek kıran,üzenleri temcit pilavı gibi haberler yapmak ‘MALZEME SIKINTISNDANMIDIR,Vallahi ilçe,mahalle takımlarındaki genç futbolcu kardeşelrimizi haberlerde görmek isterim.

    Her iki oyuncuyuda destekelrdim amma ihanet edene,bu camiaya dar günüde dirsek çevirenelre kafamı çevirmem.

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu