Ah ulan PFDK!

Bursaspor Kulübü yine PFDK’ya sevk edildi.

TFF’den yapılan açıklama şöyle;

BURSASPOR Kulübü’nün 02.02.2020 tarihinde oynanan BURSASPOR-ESKİŞEHİRSPOR TFF 1. Lig müsabakasındaki “saha olayları” nedeniyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 52. maddesi uyarınca PFDK’ya sevkine karar verilmiştir.

19 Yorum Onay bekleyen yorum yok

    1. @mormurekkep yorumuna yanıt olarak

      Geçen gün markette konuşuldu Almanya da 600 bin nüfuslu Dortmundun stadı full oluyorda 3 milyonluk Bursanın neden dolmuyor diye konuşurken ordan bir bey efendi ben Ailem le gelmek isterim fakat bu küfür olayları beni frenliyor dedi şimdi bir Bursalı olarak bu adama ne diyebilirsin. Bunun gibi düşünen inanın binlercesi vardır. Aileleri oraya çekmeden biz bu sidatı zor doldururuz arkadaşlar.

      11
    2. @mormurekkep yorumuna yanıt olarak

      Maça giren kimsenin “Ah ulan PFDK!” demeye zerre hakkı yok.Sevk edilmemiş neden olan eylemlere imza atanlar kadar,onlara engel olmayan bizler de suçluyuz.Kabul edin; KÜFÜR EDİYORSUNUZ! YABANCI MADDE ATIYORSUNUZ! VE BİZ DE KABUL EDELİM BUNLARA ENGEL OLMUYORUZ VEYA OLAMIYORUZ! Her maç yanımızda ailesi ile maç izlemeye gelenler var.Bir de bunların yanında durmadan küfür edenler var! O insanları maçtan ve Bursaspor’dan soğutmaya kimsenin hakkı yok!

      42
      2
      1. @Apolitik yorumuna yanıt olarak

        15 lira bilet pahali indirim olsun stadi dolduralim diyen corbacilar rahat uyuyun siz taraftar degil seyirci bile olamazssiniz siz ancak corbaci mezarci olursunuz

      2. @Apolitik yorumuna yanıt olarak

        Ben hiçbir maçta küfretmem ve güney kaleden izlemiyorum.. O esnada yabancı madde atanlara da söylenip durdum.. O arkadaşların beyini kuşa taksan kuş ters uçar.. Bu kadar net..

        40
        1
        1. @mormurekkep yorumuna yanıt olarak

          Amigolar ne iş yapar.Bu geri zekalıları temizleme vakti gelmedi mi hala.Emniyet müdürü nü ziyaret et tel örgüler kalksın de. Kalkar mı..???

          6
          1
  1. Zaten adam çocuğunu eşini maça götürecek koftrcilerin orası rezalet kafası çeken kral oluyo herkes pilot sadece hava alanı yok

  2. Sahaya bı şey atmayın kardeşim atmayın adamlar dört gözle bize ceza vermek için atlıyor lar ama Teksas tribünü eline geçirdiğiyse sahaya attı esas düşman onkar

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı