Agresif!

Emirhan Aydoğan, bu sezon Bursaspor'un en agresif ismi olarak dikkat çekiyor.

Bursaspor‘da bu sezon toplamda 8 sarı kart gören takımın en çok kart gören oyuncu oldu.

Yeşil-beyazlı formayla 24 maça çıkan EmirhanAydoğan, ortalama her üç maçta bir sarı kart gördü. Altay maçında cezası sebebiyle forma giymeyecek olan Emirhan‘ı 6’şar sarı kartla İsmail Çokçalış ve Furkan Emre Ünver takip ediyor.

16 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Agresifliği kazanma hırsından dolayı geliyor. Ben Emirhan’ı seviyorum.Dokunmayın. Sarı kart görmesi böyle adaletsiz yönetilen maçlarımızda normal.Taş olsa çatlar. Hele hele o Akhisar maçı hakemi. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın onu… Yeter ki direk kırmızı kart görmesin.

    60
    7
  2. adam, son maçı saymazsak pek agresif değil bence.o sarı kartların %95i rakip kontra atağı keserken aldı.

    26
  3. Ona bu maçta çok ihtiyacımız vardı ! Umarim yeri dolar da, superlig yolundaki en önemli eşiği atlariz…!
    Ben inanıyorum…

    18
  4. Pozisyon gereği stoper ve önlibero olarak görev yapan kişiler, biraz daha sert ve yıldırıcı oynamak durumunda ki kalemizde daha az poziyon görelim. Bu yüzden Emirhan ve Furkan’ın gördüğü kartlar gayet normal. Her takımda böyle sahiplenen ve rakibi ısıran oyuncular olmak zorunda. Sadece İsmail’in bazı kartları gereksiz ve fazla itiraz sebebiyle olmuştu.

    14
    2
  5. emirhan delikanlılın dibidir her şeye boyun eğecek bir tip değil hakkını savunuyo bursayı ve bursasporu savunuyor keşke herkes onun kadar bursalı olsa bu gün bu duruma düşmezdik hakkın ödenmez emirhan kardeşim bildiğinden şaşma hakkını sonuna kadar savun savunamayanlar utansın burda malüm uyuyan bir bursa kenti var

    12
    3
  6. Emirhan ve İsmail takımın lokomotifi itici gücü hadi o hırsla kart görüyor peki sana noluyor Furkan Emre bu kadar kart görüyorsun, kaç kez takımı yaktın, gerçi artık Taha varken zor girersin takıma.

    10
    11
    1. @Esrariko Sikoko yorumuna yanıt olarak

      Lütfen bu şehrin gençlerine karşı daha yapıcı olalım. Sene başında küme düşer denilen Bursaspor bu gençler ve Mustafa Er’in sayesinde playoff hayali bile kurdurdu. Gençlerimizin hiçbirine böyle yorumlar yapılmasın, kıyaslanmasın. Hepsi bu şehrin parlayan yıldızları.

      4
      1
    2. @Esrariko Sikoko yorumuna yanıt olarak

      KAZA GELİYORUM DEMEZ!
      asıl sana ne oluyor?
      Kendi oyuncularına neden ayırım yapıyorsun?
      Zaten bu kulübü bu şekilde buralara kadar düşürdünüz.
      Sonra da neden buradan herkes kaçarcasına gidiyor diye birbirinize sorarsınız.

    3. @Esrariko Sikoko yorumuna yanıt olarak

      Furkan Emre’nin hakkını yeme. O da bu sezonun en iyi gelişen oyuncularından biri. Sadece bir maç kötü oynadı diye adamı hemen gömmeyin. Evet Taha da çok değerli bir oyuncumuz ama, Furkan Emre de bu takımın defansif direklerinden biri. Kişiliği, beyefendiliği ve rakibe sert futboluyla tam Bursaspor topçusu. Bu şehrin evladı. Hiçbirinden vazgeçmeyiz.

      6
      1
  7. Agresif, magresif. Boşverin be yaa. Adama yakışıyor. Yıllarca böyle agresif adam oyuncu durduk. Hiç bir şart altında en ufak bir tepki göstermeyen, umursamaz, pısırık, sarı kart bile görmeyen aidiyetsiz adamlar olacağına böyle agresif oyuncularımız olsun. Emirhan’ın agresifliği takımı ateşliyor. Özer’in yaptığı gibi, ceza almaktan başka hiç bir halta yaramayan o sahte agresifliğe benzemiyor. Emirhan’ınki başka bişey. Ve bence çok değerli.

  8. Onun sol ayağı yeter be. Burak Yılmaz’ın Hollanda’ya attığı frikik golünün çok daha babalarını bu sene kaç tane bıraktı rakip filelere. Bizim takım Süper lige bir çıksın, A milli takıma ilk seçilecek adam Emirhan’dır. Zaten en az 50 defa falan Ümit Milli takımda oynadı. Milli takım alışkanlığı olan bir oyuncu. Şenol Güneş de kendisini yakından tanıyor zaten. Sert stili ile milli maçlarda gevurların iflahını keser kuran çarpsın. Arda Turan gibi dötünü sallaya sallaya birinci viteste oynayacak bir adam değil. Emirhan’la şaka olmaz.

  9. belki yanılıyor olabilirim ama koronadan dolayı birde lig başlamadan evvel kamp yapamadığımızdan dolayı takımın kondiksiyonu çok iyi değil takımın genç oluşu bu açığı kapattı eğerki bu sebebler olmasaydı yani lig başlamadan önce gerekli kamb yapsaydık daha güçlü daha dayanıklı daha seri olurduk çünkü biz genç bi takımız ve bu kadar foul yapmazdık ve de kart almazdık acabamı ?

  10. Bu yaşta kendi yaş grupları içinde takımın yükünü sırtına almış adamın dinidir kendisi

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim/rumuz ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu