Adana’da şok yenilgi! 4-1

Bursaspor ligin 5. haftasında karşılaştığı Adana Demirspor karşısında 4-1 mağlup oldu.

5 Ocak Fatih Terim Stadı’nda oynanan karşılaşmada Bursaspor Teknik Direktörü Yalçın Koşukavak sahaya Çağlar, Latovlevici, Shehu, Cüneyt, Rüştü, Aykut, Burak Altıparmak, Emirhan, Igor, Atanasov ve Kubilay 11’i ile başladı.

Maçta oldukça kötü bir performans sergileyen yeşil-beyazlı takım defansif ve ofansif anlamda kötü bir görüntü sergilerken karşılaşmayı 10 kişi tamamlayabildi. Maçın 78. dakikasında Burak Altıparmak, Volkan Şen ile girdiği ikili mücadele sonrasında hakem Özgüç Türkalp tarafından kırmızı kartla oyun dışına gönderildi.

Bursaspor‘un tek golünü 84. dakikada Iasmin Latovlevici‘nin ceza sahası dışından vuruşunda kafa ile topa müdahale eden Seleznyov kaydetti.

Adana Demirspor 8. dakikada Samet, 10. dakikada Berk Yıldız ve 36. dakikada LeventAyçiçek ve 90+4’te Erdal‘ın golü ile karşılaşmayı 4-1 kazandı.

Hakemler:  Özgüç Türkalp – Mehmet Yılmaz – Emrah Ünal – Sinan Dereci

Stadyum: 5 Ocak Fatih Terim

Adana Demirspor:  Kurtuluş Yurt, Hakan Bilgiç, Adil Demirbağ, Semih Güler, Mehmet Uslu, Tevfik Altındağ, Berk Yıldız(77’ Vedat Bora), Levent Ayçiçek(62’ Erdal Öztürk), Sinan Kurt, Volkan Şen(90+2 Emre Nefiz), Samed Ali Kaya

Yedekler: Emrullah Şalk, Orhan Taşdelen, Emre Nefiz, Erdal Öztürk, Gladkyy, Aias Aosman, Vedat Bora, Tayyip Talha Sanuç

Bursaspor: Çağlar Akbaba, Shehu(71’İsmail Çokçalış), Cüneyt Köz, Rüştü Hanlı, Latovlevici, Aykut Akgün, Atanasov(46’Özer Hurmacı), Emirhan Aydoğan, Burak Altıparmak, Igor(46’ Seleznyov), Kubilay Kanatsızkuş

Yedekler: Onurcan Piri, Diarra,İsmail Çokçalış, Anıl Karaer, Selçuk Şahin, Özer Hurmacı, Ramazan Keskin, Musa Araz, Ali Akman, Seleznyov

79 Yorum Onay bekleyen yorum yok

  1. Tamam, 1 mağlubiyet bir şey ifade etmez. Ancak 3 puanımız silinirse bu tarz maçları ileride arayabiliriz. Oynarsın, atamazsın kaybedersin, eyvallah. Karşı takım çok iyi oynar kaybedersin eyvallah. Ama böyle amatör hataları yapmayın be kardeşim. Kalecinin önü doluyken kaleciye dönmek nedir? Neyse. İnşallah Yalçın hoca takımı eski haline getirir, 1-2 maç kazanırsak eski ruhu yakalarız zaten.

    88
    11
    1. @Bursaspor yorumuna yanıt olarak

      Yalçın hoca’nın egosu yüzünden bu maçı kaybettik…Formda oyuncuları kesersen, fantazi ararsan bileti böyle keserler…
      Yalçın hocaya ders olmuştur umarım.
      Adana taraftarına gelince, bunun Bursa’sı da var.

      2
      5
            1. @Bursaspor yorumuna yanıt olarak

              Kardeşim şimdi anladım ama sen beni yanlış anlamışsın senin yorumunun altına ekledim sadece seni eleştirmedim Bursasporumuzu linç edenlereydi o yorumum…

        1. @Mesut 16 yorumuna yanıt olarak

          Aynen öyle:) Geçen sezon her haberin altına bir elin bizi bu ligde tutacağını söylüyordu..Bir el bizi tutmadı düşürdü, cebrail’in eli…

          1
          1
      1. @Eser yorumuna yanıt olarak

        Canım kardeşim sen ne diyorsun? Gerekirse tüm maçları kaybetsin biz yine bu arma uğruna yollara düşeceğiz. Ancak takımın hatası olduğunda şurayı yanlış yaptık demeyeceksek ben ne anladım bu işten? Yalçın hoca bizden daha iyi gördü zaten hataları. Haftaya düzeltecektir, seriye devam edeceğiz inşAllah. Boş yorum yapıp canımı sıkma.

        18
        5
    2. @Bursaspor yorumuna yanıt olarak

      Resmen petegi dağıttılar 4-1 ne demek 10 dk da maç zaten bitti 10 dk önde basabilsek en kötü berabere biterdi ama yinede canları sağ olsun telafisini erzurum macinda yaparız artık

      19
      16
    3. @Bursaspor yorumuna yanıt olarak

      Bugünkü malubiyet ile üç puanımızın silindiği taktir, , yine altan çıkma savaşı bşlamıştır..
      Çok üzücü ve hafta sonumuz boğazımda takılıp kaldı.
      Yine kahroldum …

      22
      5
    4. @Bursaspor yorumuna yanıt olarak

      Zaten bazı renktaslşlarım iki üç galibiyet aldı diye Bursamız yok kupa mış yok direk şampiyon kupa Avrupa …
      Sizin kafanız güzel ama, hele durun da takım olalım, destekleyelim.
      4 mac ile maalesef bu takım olunmaz…. taraftarın desteği çok önemli.
      Şuan ligte kalalım başari oluyor , ötesi extra olur…

      25
      5
    5. @Bursaspor yorumuna yanıt olarak

      EGO = yalcın kosukavak ? Nerde sedat nerde burak kapacak nerde ataberk” kendı aldıgı ıgor ları oynatcam dıye işleyen duzenın içine ettı resmen

      33
      25
      1. @Sarp acar yorumuna yanıt olarak

        Iki halibiyet aldi diye hocayi futbolculari yere goge sigdiramiyanlar simdide
        agir elestirmeye baslamis bak hep ayni kisiler, senelerdir hep boyle bir dik durusunuz olsun

        5
        1
        1. @Ali yorumuna yanıt olarak

          Aybaba da sizin gibiler yüzünden düşürdü bizi cikar su at gözlüklerini be abi gercege bak biraz….. biz gitsin derken koruyodunuz 29. hafta anca yollayabildik boyle devam edin

          3
          2
  2. Ya beyler tamam herşey bi anda geldi tff cezası bide bu ads malubiyeti soğuk duş gibi olduda 1 hafta önce maç kazanıyor diye helal olsun dediğiniz adamlara şimdi gelip laf etmeyin biraz karakterli olun

    63
    12
    1. @ugurdikerix yorumuna yanıt olarak

      Eskişehir maçında çok kötü oynadık ama galibiyeti aldık keza Osmanlı maçını son 10 dakikada veriyorduk neredeyse. Helal olsun derken gerçekleri de görmek lazım güzel kardeşim. Eğer bahsettiğim bu iki maçı Bursaspor alamasaydı zaten şu an çok farklı şeyler konuşuluyordu. Havaya girmekte üzerimize yok milletçe. Hakkımızda hayırlısı.

      50
  3. Puan silme cezası araştırılsın, kamuoyu bilgilendirilsin. Bizde bu maçı milat sayalım arkadaşlar. Tekrardan başlayalım seriye. ADS de Bursaya gelicek. O zaman görelim bakalım. Yalçın hocanın işine tabiki karışamam ancak Seleznyov ilk 11 başlasa, defansı yorar ve gol atar. Yaşından dolayı yorulacaktır. Daha sonra genç oyuncularımızı oyuna alıp defans yorgunken kolay gol bulabiliriz.

    35
    2
  4. Benim için 4-1 den çok volkan olayı kafama takılan,bu şehrin takımıyla ön plana çıkacaksın,büyük takımlara gideceksin sonrasında trabzonda ağlacaksın,bu takım sana sahip çıkacak sonrasında bu şekilde pislik yapacaksın,volkan evet profesyonel olabilirsin ama bu demek değil bazı değerleri görmemek!!bak aslan keser döner sap döner gün gelir devran döner bursaya geldiğinde ki elbet geleceksin o zaman sakın sana gösterilen tepkilere bozulma,fitili sen ateşledin sonucuna katlanacaskin

    25
    1
  5. Bu mağlubiyetten gereken dersler çıkarılmalı ve bir an önce içerdeki Erzurum maçına odaklanmalıyız.O süper lige inadına çıkıcaz . O Adsde Bursa’ya gelecek illa cehennem neymiş göstericez onlara . Hocamızın da defanstan oyun kurma fantezisi işe yaramadı yeni oyun planları geliştirir umarım .

    25
    2
    1. @Crowley yorumuna yanıt olarak

      hangi teknik, yönetim, analiz yeteneğinle yazıyorsun bu yorumu merak ediyorum. takımı, futbolcuyu ya tv de ya da statta 50 metreden görürsünüz, klavyede mourinho olursunuz. Azıcık haddinizi bilin be kardeşim.

      8
      3
      1. @gec sen yap yorumuna yanıt olarak

        Ya kardesim sen mac sonu sadece golleri izliyosun galiba 3 haftadir nasil oynadigimizi gormuyomusun? gecen hafta osmanli macinin son 10 dk si neler cektigimizide gormemissindir sen simdi. koskoca maci defansta paslasarak gecirmek nedir ya? caglarin acilip calima kalkma istegi nedir? defansin kac isabetli pasi oldu bana soyle. 2 golu nasil yedigimizin farkindasin dimi caglarin acilma pozisyonundada geliyodu bi tane az kaldi. sadece puan durumuna bakarak olmuyo bu isler ac 90 dakika maci izle sonra gel tartisalim burda.

        8
        1
  6. Bugüne kadar Atasanov hakkında konuşulan hiç bir konuya müdahil olmadım, ama bu çocuktan bir şey olmaz bunu olayspor müdürüne de anlatır mısınız, onu koruyup durmasın

    14
    1
  7. Kardeşim kimse boş yapmasın lig başından beri karambole maç kazanıyoruz. Rakipler çok kötü. Bugün adana çetin ceviz olduğunu gösterdi sonuç bu. Gençlerin hemen havalara girmemesi lazım. Artık şu tecrübeliler kadroya girmeli. Elindeki en iyi adamları ilk 11 e almalı Yalçın hoca. Ligin başı daha başından sıkı tutmak lazım işi. Yoksa süper lig kimse kusura bakmasında hayal olur.

    14
    1
    1. @DEVRİM yorumuna yanıt olarak

      Sonuna kadar katılıyorum.Çok çabuk havaya giren ve çok çabuk demorilize olan bi takımız önemli olan demorilize olmadan yola devam etmek yılmamak lig uzun maraton.Hayırlısı olsun.

  8. 4cü gol Ali Ay’a,,
    3cü gol tribün liderlerine,,
    2ci gol Bursa’lı sanayicilere girsin !!
    Zaten taraftar olarak 1ci golü yedik biz…

    12
  9. Bu maci hoca verdi. Detayciyim detayciyim deyip duruyor ama Burak Altiparmak’i sag kanatta baslatti. Iki golden sonra sol kanada aldi. Ikinci yari ortaya. Sahada yoktu Burak. Igor zaten bitik, son 15 dk oyuncusu. Hoca kaleci stoper gibi oynamali diyor ama o ust duzey liglerde olur. Ptt liginin gercegi baska. Kac tane geri pas tehlike olusturdu. Her mac boyle.

    11
  10. Şu iyi idi bu kötü idi diye yazılacak bir şey yok. .Takım olarak kötü idik. Kötü futbol kötü sonuç. . Ne hikmetse 2 gündür tuhaf şeyler yaşanıyor. . İLGİNÇ HEM DE ÇOK İLGİNÇ. …

    10
    1
  11. Bravo hoca tekere nasıl çomak sokulur gösterdin ligin en iyi kanadını kadroya alma ilk 3 haftanın defans kilidini 2 maçtır kes orta sahada takır takır oynayan altıparmağı kanada al ya futbol cahilisin ya art niyetlisin 1 maçtan yadırgama olmaz ama işleyen sistemin içine sıçtın bu maçın hakkı bu değildi bu igor sevdan bitirecek bizi bu sene çağlar desen naptigi belli değil emirhan 90 dkka kaldırmıyor sehunun mevkisi belli degil 1 hafta takimin anasini belledin resmen aykur akgunu soylemiyom bile bi yeri düzeltirken 10 yeri bozdun inşallah bu saçma kararlarını devam ettirmezsin

    10
  12. Evet 4-1 mağlup olduk asla pes etmek yok,dün akşam ki moral bozucu 3 puan silinmesi ayrıca gençlerle oynamak ligin ilk haftalarinda böylesi hayal kırıklığı yaşamak doğal,eminim bu takım eksiklerini hatalarını görüp daha da iyi olacak devam çocuklar devam yalçın hoca ve teknik ekibi

    10
    2
  13. Emirhan belluschi olum , Atanasovsuz (güçsüz, temposuz)takım mı olur . Anıl , Özer ve Selçuk hazır olduğu an zor formayı görür Rüştü Emirhan ve atanasov. Eskişehir’de de tel tel döküldük ama es es beceriksizdi atamadı. Bugün bireysel hatalar eklenip rakip becerikli olunca sonuç bu.

    10
  14. Oyuna iyi baslayamadık gölde erken geldi.Oyun kontrolünü kaybettik.Yalnız şu var özellikle orta saha ayağında çok top tutuyo.Yan pas yan pas çok fazla.Maç biticek hala yan pas.Kardesim topu 18 ze indirsene. bi karambol olur önüne düşer vurursun gol olur.

    10
  15. Emirhan aydoğan bugün kötüydü ilk yarı bir serbest vuruşu harcadi. Defans çok baskı yedi.
    Hava topu ve kornerde savunma berbat.
    Kalede Ataberk geri dönmeli.
    Defanstta Sedar dönmeli.
    Burak kapacak dönmeli.
    Seleznov kubilaydan iyi

    9
    6
  16. Hocanın işine karışılmazmış. Yok öyle birşey, ben bu takımın taraftarıysam eleştirimi yaparım arkadaş.
    Bu kadar ağır defans kurgusu olmaz. İşleyen sistemini bozmayacaksın. Seni ileri taşıyan 2 adamından biri Burak kapacak ama kadroya almıyorsun. 4 tane düz adamla ne yapmaya çalıştın anlatırsan sevinirim. İlk yarıdaki kurgu ile neyi amaçladı çok merak ediyorum.
    Yine söyleyelim bu lig rehavet ve Show ü kaldırmaz. Çin olmadan adam çarpmaya çalışma hoca. Bu kulüp büyük kulüp adında ezilir gidersin kimse hatırlamaz bile.
    Lütfen kendine gel, ben bilirim havalarını terket

  17. İgor çöp değil çöp oğlu çöp. Cüneyt Köz’ü,Sedat’a değişenin aklına yanarım. Cüneyt Köz bir de sen uzun top kullanma. Emirhan’dan çin malı Emre Belözoğlu ve Çin Malı Belluschi olur en fazla. Futbolcu değil de film yıldızı işi onun için daha iyi.Takım istekli idi. Bir de Kubilay ve Seleznov çift forvet olarak beraber oynamalı. Özer ve Selçuk dahil edilmeli.

    9
    7
  18. Maç kaybederiz sıkıntı yok da hoca otorite kuracam diye futbolcuları küstürürse kadro dışı bırakırsa yenilmemiz çok normal.Sedat transferlerden önce takımın en iyisiydi.küstürdü çocuğu iyi top kullanamıyormuş diye.Rüştü savunma yapamıyor onu ne yapacaz.Ya da burak kapacak neden yoktu ?
    İsimler üzerinden konuşmuyorum (kaldı ki konuşurum da ) gençleri küstürmesin yalçın hoca.bu maçı sen verdin.Kaleciyi libero oynatmak nedir barcelona mıyız biz ?
    Sen maç kazan bize yeter.ama öyle ama böyle bu ligden çıkalım.
    Sistem oturtma ego kasma senesi değil bu sene.

  19. sekiz hocanın ortaya koyduğu bu mu yalcın hoca hani bahsetiğn bu nedir sadece konuşup duruyorsun osmanlı macındaki ikinci yarı zafiyeti bile cözememişsin e beyenmediğin sedatla berbere oyanasaydık bari bu nasıl taktik kale icinde paslaşma sürekli geri oynama yersin böyle dört dört şimdi lafın da hazır cok biliyorsunuz cözüm üretmiyorsunuz oynayan takımı bozdun tuağf tuağf taktikler denemeye başladın büyük gelmeye başladı bu takım sana hoca olmayacak gibi gidiyor bir iki mac sonu sende kanat getircen bekleyip yaşamalıyız inandırıcı olması icin

  20. Çok gaza gelen tribünüz. Arkadaşlar sölüyorum bu kadro öldürmez ama güldürmezde kendimizi kandırıyoruz en başından beri sölüyorum linç yiyorum bu son yorumum. Lig sonunda başarılı olsun haksızmışım herkesten özür dilicem burda yapmayanda namert olsun. Ama dediğim olursa beni linç edenlere iki çift lafım var. Sezon sonu görüşürüz adımı unutmayın.

    6
    8
  21. Topçulara söyleyecek bir şey yok. Burası böyle bir lig. Bu hafta 4 yedik haftaya 5 atarız. Topçular hatalarına odaklansınlar yeter. Adamlar atmasa biz kaleciye dönerken gol yiyecektik. Biz bu ligden çıkacağız ama bu ligin takımı gibi oynayalım. Gaza gelip burası bize bol geliyor dersek daha da gereksiz puanlar kaybetmekle karşı karşıya kalabiliriz. Yeni takımız düzenimiz topçularımız tam olarak hazır değil. Topçular bizim topçular haftaya kazanırlar. Çok şükür ki artık olsun bu hafta olmadıysa haftaya kazanırız diyebiliyoruz. Kenetlenelim.

  22. Evet pas vermeliyiz ama kime rastgele mi yoksa rahat olan arkadaşımı maçın 60 li dakikaları yabancı birine seyrettirsen açık renk forma galip der niye çünkü yan ve geri paslar bolca hücuma çıkarken topu durdurup yana pas yapma vb.Durum bu burda puan silme maçtan önce açıklanmaz hele maçlar bitsin p.tesi veya salı açıklanır buda federasyonun marifeti.

  23. Maç gecesi eksi 3 cezayı açıklayanlara yaziklar olsun . Bu işler lig baslamadan yapilmali . yada devre arasinda zaten takimin çogu genç ve tecrubesiz . ama nerde..

    5
    1
  24. Bizimkiler nasıl olsa 3 haftadır kazanıyoruz bu maçta cepte deyip kebapçı da sabahladılar galiba nedir bu kardeşim halı saha da yenmez bu goller kimin ne yaptığı belli ne de oynadığı mağlubiyeti hak ettik kimse kusura bakmasın bu kadar laubaliliğin sonu mağlubiyet nasıl olsa biz süper lige çıkarız deniliyorsa aldanılınır.Her rakibe saygı, tedbirli oynanmalı,futbolcuyu da şımartmayacaksın sonu böyle olur.Biz her kaybettiğimiz maça kaza dersek araba perte çıkar.Ptt liginde bile rakip takımın taraftarı oley oley çektiriyorsa artık fazla da birşey söylenilmez…

  25. Bu akşam Bursaspor ne oynadığını, ne yaptığını bilmeyen,halı saha da bile bu kadar kolay gol yenmez.Futbolcu bazında birşey konuşmaya gerek yok hepsi döküldü.Sonradan giren bir tek Seleznov hariç.Bu Selçuk Şahin daha maç oynamamış kenardan sarı kart görüyor bir de bu adama kaptanlık verildi demek ki Yalçın hoca düşünmüyor.Demek ki havalara girip nasıl olsa bu maçı da alırız , futbolcuyu şişirip şişirip gaza getirirsen işte böyle havanı söndürürler.Alay konusu cabası , birde 3 puan silme durumuyla karşı karşıyayız.Bu da bize ders olsun…

    3
    2
  26. burası bir maçla takımı göklere çıkarıp ve yine bir maçla yerin dibine çıkaranların sayfası haline gelmiş,şurada çok net bir şey var ki kim ne derse desin takım -3 puandan çok etkilenmiş ,BURSASPOR DÜŞMANLARI bunu bilerek yaptılar ve takımın bütün motivasyonunu bozdular.Pekala hafta başı bu durumu açıklayabilirlerdi neyse takımda ki bu handikaplar elbet düzelir ama önce biz taraftar olarak kendimize çeki düzen verecez ,klavyeden ahkam keseceğimize burda birbirimiz kıracağımıza mesela maça gelicez veya 4 haftadır bence çokçok iyi oynayan emirhan,kubilay ve diğer futbolcularımıza sallamayacaz,onları nasıl teşvik ederiz ona bakacaz yoksa bu kadar etrafımız yılanlarla sarılmışken birde biz birbirimize düşersek bu takımın RUHUNA EL-FATİHA

  27. 1NCİSİ
    HERZAMANKİ GİBİ HAİNLER KAZANDI
    2 NCİSİ ORHAN GUNEYİN BU HAKEM UĞURLU GELİYOR DİYE İNATLA YAZMAYA DEVAM ETMESİ
    3 NCU ŞU BURAK KAPACAK SİZ BURSASPORUN BİŞEY OLAMAYACAĞI
    4 NCU HOCANIN OYUN DUSUJCESINİN BU LİGLEORTUSMEDIGI
    AYKUT VE İĞNE TRANSFERLERİNİN NEYE YAPILDIĞI

    2
    3
  28. Böyle laubali oynarsan,ne oynadığını bilmez isen , saçma sapan goller yersen gelirler biletini keserler.Mehtar takımı gibi olursak işimiz zor.

    2
    1
  29. Hep şöyle kötü böyle kötü oynadık diyoruz. Ama rakibe bakmıyoruz. Bizim takım genel olarak iyi ama maçta Ads çok iyiydi. Yeni hocaları takımı çok değiştitmiş. Gol atamayan takım 4 tane attı. Defansları bu ligin en iyisi. Ama bu takım erzurımu yenecek

Bir yorum yazın

Lütfen bir isim ve yorum yazın.

Kayıtlı bir kullanıcıyı yorumunuza etiketlemek(mention) için yorumunuzun içerisine örnek @bursasporluyuz şeklinde kullanıcı adını yazabilirsiniz.

Başa dön tuşu
Kapalı
Kapalı