Bursaspor, Hüseyin Maldar ile imzaya yakın
Bursaspor Kulübü, 19 yaşındaki yıldız adayı Hüseyin Maldar ile anlaşmaya çok yakın.

Bursaspor‘un, geçtiğimiz sezonu Pendikspor‘da geçiren genç sağ bek Hüseyin Maldar ile büyük oranda anlaşmaya vardığı öğrenildi.
Bonservisi Eyüpspor‘da bulunan 19 yaşındaki Hüseyin Maldar, kiralık olarak Pendikspor‘da forma giydi. Bu sezon İstanbul ekibi ile 26 maça çıkan genç oyuncu 3 gol ve 2 asistlik performans sergiledi.
Genç sağ bek ayrıca sağ ve sol açık mevkilerinde de görev alabiliyor.






1. ligde kiralık oynayıp 3 gol 2 asist bu yaşına göre iyi. tabii canlı izlemedim nasıl oyuncu bilmem. 26 maçta görev almış ayrıca ilk onbirde epey yer almış. eyüp bonservisi ile verir mi ki? bu kadar iyi adamı kendi neden değerlendirmez…öyle maddi zorluk yaşayan bir takım da değil eyüp.
Bu ligde Galatasaray’ın Fenerbahçe’nin arka bahçeliğini yapıyorsan sorun yaşamazsın. Son hafta ele ele birlik olunur taraftarsız İstanbul takımları hileyle hurdayla ligde tutulur, şehir takımları el birliğiyle küme düşürülür. Antalyaspor örneğinde olduğu gibi.
sana cevap vermek benim zul ama, herkes bilsin ve ders alsın diye yazmak zorundayım.
semt takımlarının şehir takımları karşısında ki başarısı medya ve taraftarının olmamasıyla alakalı.
çünkü baskı olmadığı için daha doğru ve daha rahat yönetiliyorlar.
şehir takımları yedi kocalı hürmüz gibi.
orada herkes herşeye burnunu sokuyor. ama futbol denen bu oyun her kafadan ayrı ayrı çıkan çatlak sesleri pek kaldırmıyor.
antalya ve benzerlerinin durumuna gelince atalarımız bunu çok güzel özetlemiş. ”hesabını bilmeyen kasap, şeyine kaçar masat”
not: futbol elbette taraftarla güzel. tabi o taraftar bilinçliyse.
spor medyası mı? o zaten başka ve ayrı bir bomba! yani ülke futbolunun sırtında ki en büyük kambur.
Şurdada oynayabiliyor burda da oynayabiliyor olaylarini bi gecin artik ya. Sağ bek adam sol açik nasıl oynayabiliyor akil var mantik var.
Oyuncunun orijini kanat yani aşık mevkisi kanat ama bekte oynamış bu sezon .
Gençleri alıp geleceğe hazırlayacak bir teknik kadromuz olduğunu düşünmüyorum ben şahsen Mustafa hocanın bu konuda cvsi güçlü değil
Mustafa hocanın bu takımı 2. ligde şampiyon yapacak kapasitesi de yoktu (!) hatırlatırım.
Yeni oyuncu hakkinda yorum akisi denemesi.
Fenerbahçe’nin son dakika maçı vermesiyle ligde kalan takımdan alacağımız bir oyuncu yoktur bizim. Bizim gibi kafaya oynayan bir takımla adı anılıyorsa niye son maçta ligde kaldılar onu söyleyin bir zahmet.