Bursaspor’da Miguel Cardoso sesleri!
Bursaspor’un transfer listesinde Kayserispor’un önemli ismi Miguel Cardoso da var. Transferi zor görünen 31 yaşındaki futbolcu için tüm şartlar zorlanıyor.

TFF 1. Lig’de zirveye oynayacak kadroyu kurabilme çabalarını sürdüren Bursaspor’un transfer listesinde Miguel Cardoso da var.
Kayserispor’da 5 yıldır önemli performanslar ortaya koyan 31 yaşındaki futbolcu için yeşil-beyazlı yönetim girişimlerde bulunuyor.
Transferi zor olarak görülen Portekizli futbolcu için şartlar zorlanıyor.
Türkiye’yi yakından tanıyan Cardoso’nun küme düşen Kayserispor’la sözleşmesi 2027’ye kadar devam ediyor.






Şu yazıyı bi düzeltin “Transferi zor görünen 31 futbolcu için tüm şartlar zorlanıyor.” 31 futbolcu nedir yaaa.. uzun zamandir siteye girmedim. Bir bakim dedim Yabanci isimler yazilmış çizilmiş geldi geliyor denilmiş sonrada pürüzler var yazılmış eeee sonuç iptal olmuş. Yahuu Yine eski günlerdeki gibi futbolcu isimlerini yazip geliyor diyorsunuz 4 saat arayla olaylari iptal ediyorsunuz. Bırakin bu eski kafalı alıskanliklari o geliyor bu geliyor demeyi. Başkan aciklama yapacam dedi zaten siz neden isimler verip taraftarin kafasini bulandiriyorsunuz. Başkan açıklama yapmadan, bu siteye hangi futbolcu ismi yazilirsa yazilsin inanmam. Taa ki başkan transferleri aciklicak öyle inanirim. Şişirmeye gerek yok taraftari.
Yorumuna katlıyorum. Zaten bonservisli oyuncu nasıl alıyoruz biru bsns anlatsin. 12 milyon euro toplam bütçemiz var. Tüm masraflar dahil. Transfere kalan bütçe 1 3 milyon euro diyorlar. Eski piyasada kalmiş Sayın Başkan. Bu bütçelere transfer falan olmaz. 200 300 bin euroluk saatçi siyahiler alınir baska da birşey bekleyip beklentiyi yükseltmeyin.
Mitoo aynen üstadım birde gereksiz şişirmeleri yüzünden kulüpleri baştan bonservis istemiyor haber büyük ses getirince bunlar dünden razı bizim adamı almaya diyor arkasından biz vaz geçtik bonservis istiyoruz diyorlar böyle yaparak yönetiminde işini zorlaştırıyorlar örnek fransadan gelen forvet adamın kaldığı otele kadar yazdılar sonra ne oldu adam bursa turu atıp geri döndü yapmayın yazmayın işi zora sokmayın imzalar atılınca isterseniz çarşaf çarşaf haber yapın ama imza atılmadan bir cümle dahi yazmayın Zaten Bursaspora en çok zararı veren 1 eski yönetimler 2 Bursa basını düşmanı uzakta aramaya gerek yok.
Cardoso nun futbolculuguna laf edenle futbol konuşmamak lazım
yazdıkların mantıken doğru şeyler.
ben eleştiriyi daha ileriye götüreyim. ne yazık ülke futbolunun önündeki en büyük engel SPOR MEDYASIDIR.
algı güçlerini kullanıp taraftarı bunlar skor odaklı hale getiriyorlar.
ulusal spor kanallarına bakın, hepsinde sözde spor yorumcusu adı altında üç büyütülmüşlerin futbolcu eskilerini görürsünüz.
hiç unutmam, şampiyon olduğumuz gece övgüleri dinlemek için büyük zevkle televizyonun başına geçmiştim.
ama ne gezer, bütün gece Bursasporun şampiyonluğundan daha çok, fenerin nasıl ve neden şampiyonluğu kaçırdığı konuşuldu.
bir sezon sonra yine bu kanallardan birine ”Bursaspor taraftarıyım, yarın işe gideceğiz şampiyon takımı ne zaman konuşacaksınız?” diye tweet atmıştım.
moderatörün ekrandan cevabı ”siz takımınızı daha geniş olarak yerel kanallarınızdan seyredin. biz sizi uzun uzun konuşursak burada bizi dinleyen kimse kalmaz” oldu.
adama kızamamştım. doğru söylüyordu. ülkenin %90’ı üç büyütülmüşlerin taraftarıydı. ve bu % 90 bu programların bir sonucuydu.
son olarak, ”o zaman bu programa spor programı yerine BÜYÜTÜLMÜŞLERE MASALLAR deyin daha doğru olur. biz masal dinleyecek yaşı çoktan geçtik. iyi geceler” tweeti atıp izlemeyi bırakmıştım.
Adamın sözleşmesi devam ediyor
Kayseri maddi sıkıntı çekmeyip
Maaşını ödüyorsa serbest kalma
İhtimali yoksa boşa kürek çekmeyelim
2-3 aydır oyuncu izleyen scout ekibi
Bir zahmet kaliteli isimleri bulsun
Bursaspor futbol takımı böyle başarılı,ülkemiz liglerini bilen oyuncuları kadrosuna katmalıdır.
Liglerimizde mücadele etmemiş tanımayan oyuncular uyum sorunu ile karşı karşıya kalacaklardır.
Kaybedecek zaman yoktur.
Hep birlikte Süper Lig’e.
ŞAMPİYON BURSASPOR…
🇹🇷🐊🥇🏆
Haberlerde şimdiye kadar okuduklarımda sizde dikkat etmişsinizdir belki 31 yaş ortalaması ortaya çıkıyor. Yaşlı bir takım kurmak ne kadar doğru olur bilmiyorum. Elimizde patlamasın sonra…
Tamam bu haber merakımızı gideriyor ana yönetimimizin işini zorlaştırıyor. Transfer maliyetini arttırıyor. Ben sadece bitmiş transferleri ya da vaz geçilenleri duymaya razıyım.
Çok faydalı olur kesinlikle transfer edilmesi gereken bir oyuncu
Başkam bonservisli oyuncu almayacağız dedi. Adamın sözleşmesi devam ediyor.
Oscar Cardoso aklıma geliyor herif stadın açılış maçında aslan kesilmişti mübarek
1. Ligde biraz sabretmemiz gerekli renktaşlar
bence laszlo benes bize daha uygun . güzel adam.