Transferde gözler iki ülkede
Transfer çalışmalarına tüm hızıyla devam eden Bursaspor’da gözler 6 numara mevkisine çevrildi.

Yeşil-beyazlı yönetimin ilk hedefi Amadou Diawara olmaya devam ederken alternatif isimler de ön plana çıkmaya başladı.
Bursaspor transfer komitesi Diawara haricinde İngiltere ve Romanya’dan da adayları listesine koydu.
Kısa süre içinde bu mevki ile ilgili somut gelişmenin yaşanacağı da bildirildi.






Bu sezon TFF 1’de 8 gavur topçu alıp hepsini oynatabilme hakkımız var.
Şunları düzgün alabilsek, yemin ediyorum 2027 Mart’ında SÜPER denen şu lige çıkmayı garantileriz.
Tabi bu işler için sağlam CUKKA, okkalı SAKAL lâzım. 🤣
Du’ bakalım?
Çok geç kaldık transferde. Kampa çok bişey kalmadı.
Komik çocuksun bilader çok komik çocuksun
Ptt 1.ligde daha transfer yapan yok biz 3 futbolcu aldık çogu kulup batakta tasak geldi başkan bilşypr işi
Geç mi kaldı? Bu artık şımarıklık olmaya başladı. 1. Lig’de iddialı olacağı konuşulan hangi takım 3 transfer yaptı? Kimin kadrosu hazır kaldı ki? Senin kadron geçen seneden iskelet olarak zaten hazır.
Hepsini geçtim, takımın toplanmasına 1 hafta, kampa ise 2 hafta var. 3 kişi lig başlarken gelse ne olur? Lig 38 hafta sürüyor. Geçen yıl şampiyonluğu devre arasında yapılan hamlelerle kazandık.
Sakin olun, insanları germeyin. “Geç kaldı, geç kaldı” diye diye artık sıkıcı olmaya başladı
bakma sen plakasında bursalı yazdığına. adam, özünde tam bir natürel sızma irlandalı.
Sen bu kafayla devam et. Lig başlayınca ağlama sonra. Diğer kulüpler transfer yapmadı dediğiniz o kulüplerin kadroları zaten 1. Lig kadrosu. Biz daha yeni çıktık bu lige. Çok anlıyorsunuz ya bu işlerden. Ot gibi maç izlemeye devam et sen.
Su santraforu halledelim önce
“Su santraforu” ne la?
Sutopu takımımız da mı var?
Yaw hala 6 numara peşinde koşuyoruz inanılır gibi değil. Napçak ki yeni bi 6 numara. Ya da öbürleri naapıyo? Ne işe yarıyo. Alıyo, veriyo. Kesiyo, yana pas yapıyo. Hepsi bu.
Futbol işini biraz azaltalım fazla gelmiş