Olmayan fidanı koparıp ,üç istanbul.mahalke takımına meze edin. Sonrada deli fiyatlara sattiklarinda oturup ağlamayın. Bu filmi çok kereler gördük. Sanki alt yapımız bu takımlara adam yetiştiriyor. Onlar oynatmayacagi adami sırf bizi zayıflatmak icin alir.
80 senedir aynı terane devam ediyor çok yazık 3 büyütülmüş takımı finanse edenlerin isi5 bunlar bizim yöneticilere para tatli geliyor Enes başkanla bu makus talihi değişir inşallah
Bu mantık,anlayışla ülkeyi versende birşey olmaz.Çocuklarımızın yetiştirilmesi,futbola bakışı bu olamaaz.,Ülkende futbol sisteme dayalı değilse.Dünya hızlı oyun ile top oynarken sen eller görsün alış-verişte misali al ver gülüm ile oynarsan bir gelir pir gelir atar golü,yatar üstüne.
Yıllardır dillendirdiğimiz Daha önce defalarca başımıza gelen Altyapı oyuncularımızın istanbul Takımlarına kelepir fiyata satılması Adlı çalışma tekrar sahnelenmektedir Halbuki Keremin iyi bir kaleci olacağı Belliyken zaman zaman oynaması için Anıl kulübeye çekilmişken 5 yıllık Yeni sözleşme yapılsaydı en azından Talipleri olduğunda pazarlık aşamasında Elimiz güçlü olurdu ama bu durumda adamın zaten seneye sözleşmesi sona erip serbest kalacak şimdi 3-5 milyon euro bedele kim ne verirse gönderilecek malesef
Bursa medyası siz ne işe yararsınız? Ne cilalayabiliyorsunuz? Ne parlatabiliyorsunuz? Kerem’e Avrupadan teklifler vardı hani? Oynatmayacağımız orta saha takas transferine mi döndük? Aynı şeyleri Ozan’da da yaptınız Volkan’da da, Sercan’da da… Sizden hiçbir şey olmaz. Eleştiri de kaldıramıyorsunuz.
Olmayan fidanı koparıp ,üç istanbul.mahalke takımına meze edin.
Sonrada deli fiyatlara sattiklarinda oturup ağlamayın.
Bu filmi çok kereler gördük.
Sanki alt yapımız bu takımlara adam yetiştiriyor.
Onlar oynatmayacagi adami sırf bizi zayıflatmak icin alir.
Son cümle saçmlamışlık içerir.
Kendini bişey sanma, nimetten sanma .
Olum kitap mı okumadınız hiç.
Güldürmeyin kendinize
80 senedir aynı terane devam ediyor çok yazık 3 büyütülmüş takımı finanse edenlerin isi5 bunlar bizim yöneticilere para tatli geliyor Enes başkanla bu makus talihi değişir inşallah
Bu başlık bile ezikliğini dışa vurumudur.
Kimdir ya bu adam.
Neden elimdeki pırlantayi vereyim.
Bodrumda milli takım futbolcularına villa verilseydi sonuç ne olurdu.
Bu mantık,anlayışla ülkeyi versende birşey olmaz.Çocuklarımızın yetiştirilmesi,futbola bakışı bu olamaaz.,Ülkende futbol sisteme dayalı değilse.Dünya hızlı oyun ile top oynarken sen eller görsün alış-verişte misali al ver gülüm ile oynarsan bir gelir pir gelir atar golü,yatar üstüne.
Yıllardır dillendirdiğimiz
Daha önce defalarca başımıza gelen
Altyapı oyuncularımızın istanbul
Takımlarına kelepir fiyata satılması
Adlı çalışma tekrar sahnelenmektedir
Halbuki Keremin iyi bir kaleci olacağı
Belliyken zaman zaman oynaması için
Anıl kulübeye çekilmişken 5 yıllık
Yeni sözleşme yapılsaydı en azından
Talipleri olduğunda pazarlık aşamasında
Elimiz güçlü olurdu ama bu durumda adamın zaten seneye sözleşmesi sona erip serbest kalacak şimdi 3-5 milyon euro bedele kim ne verirse gönderilecek malesef
Bursa medyası siz ne işe yararsınız? Ne cilalayabiliyorsunuz? Ne parlatabiliyorsunuz? Kerem’e Avrupadan teklifler vardı hani? Oynatmayacağımız orta saha takas transferine mi döndük? Aynı şeyleri Ozan’da da yaptınız Volkan’da da, Sercan’da da… Sizden hiçbir şey olmaz. Eleştiri de kaldıramıyorsunuz.