Bursaspor'da Fernandao sesleri

18 Mayıs 2017 09:57
Bursaspor'da Fernandao sesleri

Bursaspor yönetiminin Fenerbahçeli Fernandao için temasa geçmek istediği iddia edildi.

Şenol Güneş dönemindeki Bursaspor’da attığı 23 golle yıldızını parlatıp krallık tacını takan Brezilyalı forvet, Fenerbahçe’de ise yaşadığı üst üste sakatlıklarla bir türlü beklenen istikrarı yakalayamadı.

Yeşil-Beyazlı yönetimin şu an ülkesinde tedavi gören oyuncuyla görüşüp yeniden takıma kazandırmak için temasa geçtiği öğrenildi.

Edinilen bilgiye göre Fernandao, ‘Tamam’ derse Bursaspor, Fenerbahçe’nin kapısını çalacak.

Fanatik

Etiketler: Bursaspor, Bursaspor taraftarı, Teksas, Bursaspor tribün, Bursa, Türkiye, Spor Toto, Süper Lig

Yorumlar (34) / Onay bekleyen (0)

Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlardan kaçınınız. Suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından yorum yazarlarına dava açılabilmektedir.

Yorum Ekle

16

18 Mayıs 2017 10:20
bunlar neyin pesinde dalgami geciyorlar oglum gidin lan

Ultra

18 Mayıs 2017 10:30
Harun'u Fernandao+Atif bir miktar paraya kaptırırız yazın kenara

Txs

18 Mayıs 2017 11:33
Rizespor'dan Leonard Kwuevke Var Bu Ayıdan Daha Teknik Kaçırmayalım Küme Düştü ZATEN

Kolonyo

18 Mayıs 2017 10:13
Ben bu isden killanmaya basladim bu yonetim birseyler ceviriyor

Tsc

18 Mayıs 2017 10:46
Adam sakat bu saatten sonra iş yapmaz. Sacmalama yönetim istifa et.

Fr

18 Mayıs 2017 10:52
Adebayor gibi adami belediye takimi aliyo biz niye alamiyoruz. Fernandao gelecekse kiralik gelsin

ŞİPTAR

18 Mayıs 2017 11:19
KWEUKE gelsin, adam boşta, hem tecrübeli hem de formda, üstelik de 1 milyon euro dan fazla ücret istemez verirsin 700 bin euro + 10 bin euro da maç başı 2 yıllık sözleşme yapsan yeterli olur, şimdiden anlaşın derim

Yahu

18 Mayıs 2017 10:35
Yok artık! Yine başlamışlar 30 yaş ve üstü topcu toplamaya.ali ay küfür mı edelim! S. Git mı diyelim anana mı sovelim! Gitsene be adam gitsene artık! Hala ne transferi s.git artık!

teksas1963

18 Mayıs 2017 11:40
Ne yazık ki ben de haruna karşılık fenerin yedeklerini alacağımızı düşünüyorum fernandao 2 yıldır top oynamıyor aatıf da sıktı iyice ha geldi ha gelecek oyunculardan fayda gelmiyor zaten bize örnek holmen bu sene kaç maç harun kurtardı bizi gönderirsek seneye kim kurtaracak bakalım ?

İsmett

18 Mayıs 2017 11:17
Yönetim kongre kararı al git artık

neco

18 Mayıs 2017 14:21
Emre belezoğlu geliyordu havalara hopladınız,eto dediler napçaz dedik.bazen bizde saçmalıyoruz tarahtar olarak.bilale yaptığınızı saymıyorum bile

Oyundan sonra

18 Mayıs 2017 12:38
Almayin.

Tomorrowland

18 Mayıs 2017 12:56
İnşallah yalan haberdir yoksa bu yönetim akıllanmıcak..... Evgen Khacheridi Hasan Ali Kaldirim Charlie Taylor Miguel Veloso Zoran Tosic Cheikh Ndoye Chico Haris Seferovic sözleşmeleri bitiyor 1 aya.. bonservis yok zaten sende bonservis verebilecek durum yok çoktan bu oyunculara yapışıp anlaşmalıydın yoksa bu zulüm devam eder

apoli

18 Mayıs 2017 10:05
Fernandao iş yapar bizde.. Ama onu besleyecek kanatlar şart. Bakambu ,Volkan falan vardı ki adam şov yaptı.

ff

18 Mayıs 2017 11:35
fernandao sakatlığı geçici mi kronik mi önce ona bakılmalı.

hıfzı

18 Mayıs 2017 15:59
Ali Ay başkan falan kalırsa ondan tek ricam Rıza çalımbay ile anlaşması.Transferleri rıza hoca yapsın görün bakın transfer nasıl yapılır.Alın size bir kaç örnek: Atıf, eneramo,welliton,nakulma,grosicki,titi,andre castro, kweuke...Bunların hepsini sivasa,mersine rıza çalımbay getirdi scoutingi çok iyi.Özhana falan para verilmez yani. Rıza hoca ayrılır falan, en azından bıraktıkları çöp değil, hepsi ayrı ayrı satılabilir oyuncular olur..O yüzden Rıza hocayı bekleyelim transfer için.

qwerty

18 Mayıs 2017 14:16
Bu hafta antalya macini alin gidin ertesi gun kuveukeyi alin

Bursaspoŕluyuzz

18 Mayıs 2017 15:13
Twente nın kalecisi marshman ii kaleci takip edilebilinir...egerki harun gitcekse kesinlikle iş yapacaktır...bu yönetimle buraya kadar bence...

En Bursasporlu

18 Mayıs 2017 11:03
İyi kaleci Elazığspor kalşecisi Çağlar!

Ömer

18 Mayıs 2017 15:06
Kahretsin Fanatik haberiymiş! !!

antibizans

18 Mayıs 2017 16:02
almasına alalım da karşılığında Harun'u vermeye kalkarsanız külahları değişiri<

Abdullah​

18 Mayıs 2017 16:00
Kesinlikle hayirrrrr o defter kapandı

İnegöl 16

18 Mayıs 2017 14:50
istifa edin.

bursalı hasan

18 Mayıs 2017 12:03
fernandao ya bile sallıyonuz...kimi alsınlar yazın da bilelim...

İbrahim yazıcı

18 Mayıs 2017 11:10
"Eğer değerini bulsun ceketimi bile satarım..." Harun = fernandao+atıf+3milyon€

seneye kümeye

18 Mayıs 2017 23:30
Başkan derhal istifa etmeli, bu kafayla seneye kümeye düşeriz....

greeny

18 Mayıs 2017 19:34
adam sakat ve 150 kg. 6 aydır futbol oynamıyor. bu sezonu tamamen formsuz geçirdi. ve yaşı da geçti geçiyor. ne fernandaosu?

pmb

18 Mayıs 2017 18:58
ali ay bırak bu işleri messi getirsen nafile düş artık bu kulübün yakasından ne yapışık bunak adammışsın yaa

16spor

18 Mayıs 2017 16:50
yönetim İSTİFAAAAA

2010 Ruhu

18 Mayıs 2017 16:43
BeyinsiZ bir yönetimle yonetilirsen, böyle kararlar alırsınız..o defter kapandı.

CAMCI

18 Mayıs 2017 11:46
ALIN SAKAT ADAMI AKILLI DAVRANIP SAKATSA PARAYOK OYNARSAN PARA VAR GİBİ ADAM AKILLI SÖZLEŞME YAPIN OPSİYONLU HATA YAPMAYIN

antibizans

19 Mayıs 2017 16:54
madem para yok,forvet te lazım evdeki halıyı satacağınıza koyun Abdurrahman Taiwo'yu oynasın

frk

18 Mayıs 2017 12:52
Bence isabetli olur. Önümüzdeki yıl ptt liginden çıkabilmek için güçlü oyunculara ihtiyacımız olabilir.

mrtgg

18 Mayıs 2017 10:54
fernandao ve atıfa karşılık harun takası olacaksa başımızın üstüne..Harun dediğiniz adam istanbullu ve diğerleri gibi fenerbahçede oynamak istiyor.Tutamazsınız zaten tutmanıza da gerek yok.Volkan Demirel Haruna kaleyi bırakmaz.Dolayısıyla feneri kazıklamış oluruz.Sıkıntı yok yani.İyi kaleci bulunur sıkıntı yapmayın..




Son Eklenenler